Când nu face scandal în circuit, Bublik are grijă să reducă deșeurile din plastic

În timp ce Australian Open, primul turneu de tenis de Mare Șlem al anului, este în desfășurare la Melbourne, compania austriacă Waterdrop anunță că a semnat un nou parteneriat cu patru jucători în calitate de ambasadori de brand: germanii Jan-Lennard Struff (34 de ani, 43 ATP) și Yannick Hanfmann (33 de ani, 95 ATP), italianul Matteo Arnaldi (23 de ani, 39 ATP) și kazahul Alexander Bublik (27 de ani, 37 ATP).
Bublik
Prin parteneriatul cu Struff, Hanfmann, Arnaldi și Bublik, ultimul fiind un rebel în circuit, recent criticându-i pe Nadal și pe Murray că au așteptat să chelească în loc să se retragă de mult din tenis, compania promovează reducerea deșeurilor din plastic și a practicilor eco-friendly în lumea sportului. Acest parteneriat subliniază, de asemenea, un alt aspect esențial al angajamentului lor: hidratarea durabilă ca extensie a echipamentului.
Beau din recipiente din oțel
Recipientele reutilizabile, din oțel, concepute…